Školovanje nekad i sad

Standard

Da li ste se ikada zapitali koja je razlika između škole nekada i škole danas?

anime-aph-classroom-girl-japan-japanese-Favim.com-72103Ja sam učenica srednje škole, i primećujem razliku između škole kakva je danas, i škole u onom obliku kakva je bila nekada, slušajući priče starijih.

Mislim da danas u školi postoje velike slobode, posebno kada je u pitanju ispitivanje. Moguće je dogovoriti se sa nastavnicima oko termina odgovaranja, popravljanja slabih ocena i vremena za pripremu, za učenje.

Učenici se, za nedolaske u školu, često služe opravdanjima koje dobiju od lekara. Takođe, čini mi se da danas nastavnici nisu toliko strogi. Daju učenicima da uče iz svezaka, ne moraju da pišu domaće zadatke uvek, i na časovima nekada može da se sluša muzika. Nekada su postojale kazne za učenike koje danas više ne postoje, i nastavnici su pitali svakoga časa iz svih predmeta. Danas je drugačiji i odnos koji imaju učenici prema nastavnicima, on je više drugarski.

Posle svega, ja se pitam kada je bilo bolje? Možda ni jedno ni drugo nije savršeno, ali ja mislim da je nekada bilo bolje za učenike. Mislim da su tada verovatno učili više. Nama bi tada bilo teže, ali mislim da bismo možda bili bolji ljudi.

Milica Ivančić

Leave a comment