Kreranje kostima za predstavu “Sedam Snežana i patuljak”

Standard

Na moju veliku radost, bila sam uključena u pripremu dečje pozorišne predstave “Sedam Snežana i patuljak” (pisca Tode Nikoletića u režiji Snežane Zdravković), koju je izvela najmlađa grupa polaznika Teatra OKO. Kao dugogodišnjoj volonterki “Organizacija kreativnog okupljanja” – OKO, želja mi je bila da se ponovo oprobam u kreiranju kostima i osmišljavanju šminke, pošto sam već imala prilike da radim na kostimima za potrebe predstave za starije polaznike dramskih radionica. Iako je prošlo dosta vremena od moje poslednje dečije predstave u kojoj sam učestvovala kao izvođač, rad na ovoj  predstavi je bilo posebno zadovoljstvo kao i izazov, jer sam se ovog puta našla u ulozi kostimografkinje i šminkerke. Moj osećaj kada sam glumila kao mlađa u predstavama  bio je lagodan i neopterećujući, dok me je sada, kao odraslu osobu, vodila odgovornost da ispunim kako zahteve predstave tako i da sama deca budu zadovoljna. Divno je bilo što su i  deca učestvovala u samom kreativnom procesu, iznoseći svoje ideje, kako bi njihovi likovi bili što uverljiviji. Posebno zadovoljstvo donelo mi je to što sam bila i deo glumačke ekipe na premijeri u ulozi jedne od Snežana. Želela bih da naglasim da je u zajedničkom angažovanju svako od nas uložio najbolji deo sebe i doprineo opštem uspehu predstave. Premijera dečje pozorišne predstave “Sedam Snežana i patuljak” izvedena je 31.maja.2014.godine na Kamernoj sceni V beogradske gimnazije i odlicno je prošla kod publike, na veliko zadovoljstvo najmlađih glumaca  Teatra OKO.

Kruna Novović

volonterka OKO

Leave a comment